miércoles

Grüner hund


Han roto la lechuga de Elena, también han acabado con su oasis, con sus nuevos y brillantes pimientos rojos, con sus ratones debajo de la lavadora y con su casette de Donovan. Acaban de llegar y se atreven a desmitificar sus héroes y sus teorías aplastantes. (Laura habla de sus divertidos errores, Albert habla de sus incomprensibles deseos para Elena, Carlos habla de nada porque no tiene ganas de hablar, Josep habla de sus triunfos a Laura y a Carlos, Jordi siempre habla de Jordi a Elena, Sergio habla-bla-bla-bla). Húndetelos Elena, hunde los auriculares lo más dentro posible de tus oídos, si es posible que ambos se toquen, que lo hagan, que tu cerebro sea música; sueca, japonesa, rusa, haz lo posible para no entenderla, para no oírlos, para deshacerte de sus conclusiones ¿En qué caminos turbios te metes, que te llevan todos a la lógica? ¿Hace la lógica que quieras vivir lejos de Albert, de Josep, de Carlos, de Sergio o de Laura?. Elena, eres tu perro andaluz, huye.


4 comentarios:

Mei dijo...

Justament avui li deia a en Pau (el company de classe que vas conèixer, amic d'en Quim), que mirés el teu blog, que m'encanta com escrius. I quan m'ha preguntat què escrivies al teu blog li he dit: em... bueno, els textos de l'Elena són molt surrealistes...

Crec que en té una demostració, si em fa cas i visita el teu blog.

Ja saps, m'encanta com escrius.

Mei dijo...

Encara no entenc perquè t'escandalitzes tant quan parlem de temes així xDDDDD
Avui he anat a una reunió per a assessores de tuppersex, hi ha coses super divertides, m'ho he passat molt bé.
Ja he vist alguna coseta que li podem regalar a la Sandra... i alguna coseta per mi xDDDDD
Hi ha una crema per massatges que té gust a xocolata, però que sembla NOCILLA, està boníssima.
Em penso que em dedicaré a fer reunions de tuppersex.

En fi vida... petons molt puritans per la nena bona.

Mei dijo...

Monja, monja, monja!

aquesta tarda et trucaré, possiblement quan ja sigui al bus (perquè si no no hi ha manera de contactar amb tu ¬¬)


muacks.

Mei dijo...

Me'l vaig baixar amb l'eMule, va anar sorprenentment ràpid i es veu bé. A més és la versió més llarga.
Si vu vulé, quedem un dia i el veiem.
Demà **** *****... estàs nerviosa??? xDDDDDDDD